keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

tylsäpäivä

Okei eli joo, eilinen ja tää päivä on ollu niiiin tylsiä. Ja luultavasti huominenkin aivan samanlainen... Ensin oon nukkunu johonkin puol kolmeen, heti herättyäni laittanu koneen päälle ja datannu sit iltaan/yöhön asti. Välillä oon syömässä ja vessassa käyny, mut enpä juuri muuta. :---D Oon facettanu, kattonu ohjelmia netistä, lukenu blogeja ja muuta ja kuunnellu & kattonu youtubesta kaikkea.. :D
  Onneksi perjantaina lähetään taas isän kanssa mökille! Tosin siellä pitää tehdä "aika paljon" töitä.. Tai siis kun me remontoidaan mun huonetta mökillä, vaikka mua ei edes oikeastaan kiinnostais.. Ihan sama.. Muttajoo, mökillä on sitten onneksi paaljon muuta kivaa tekemistä (-------: Että varmaan kivaa tulee.
  Joo kuvia en oo ottanu tai mitään, mutta oon eilen ja tänään kuunnellu aika paljon musiikkia ni aattelin laittaa muutamankin esimerkin :--D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti