torstai 6. kesäkuuta 2013

minä

Ajattelin tehdä tällasen postauksen, jossa kertoisin itsestäni, niin tietäisitte sitten minkälainen ihminen täällä kirjoittelee (: 

 
- 14 vuotias
- Mun vanhemmat on eronnu ja mulla on kaksi pikkuveljeä sekä -sisko.
- lumilautailu ♥


- Tykkään kesästä, talvesta, dataamisesta, laiskottelusta, nukkumisesta, herkuista, huvipuistoista, mökkireissuista, uimisesta, purkasta, matkailusta ja hyvästä seurasta (--:


Pikkuveljeni mökin rannassa paistamassa makkaraa (:

- Tykkään viettää paljon aikaa yksin. Esimerkiksi saatan käveleskellä jossain metsässä, kuunnella musiikkia ja vain vaipua ajatuksiin. Joskus myös kameran kanssa.. Ja sen jälkeen on kyllä kamera täynnä kuvia!

- Tykkään valokuvauksesta. Mulla ei ole omaa kameraa, mutta äidin kameraa ei juurikaan kukaan käytä, jotenka saan käyttää sitä aina kun vain haluan.


- Musiikki on mulle tosi tärkeää. Enimmäkseen kuuntelen poppia, mutta myös paljon muuta. Räppiä harvemmin. Kuuntelen musiikkia enemmän englanniksi kuin suomeksi. Muutamia ketä kuuntelen ovat mm. Avril, Taylor, Rihanna, Selena, Pink, Britney, Sanni yms. (--------:

(c) weheartit

- Ystäviä mulla ei ole kovin montaa, mutta eikö se ole niin että laatu korvaa määrän (---: !! ootte tärkeitä ♥
- Omistan myös sellaisia kavereita/ystäviä joihin olen yhteydessä netin kautta, ja näen heitä kerran vuodessa tai en ollenkaan. Hekin ovat minulle tosi tärkeitä. (:
- Olen aika hyvä koulussa, keskiarvo on aina ollut yli yhdeksän. Tänä vuonna sain myös stipendin parhaasta seiskojen todistuksesta. (: Lempiaineitani ovat englanti ja matematiikka. Historiasta, fysiikasta ja kemiasta en niin paljon pidä.. 

Joo, mutta hyvää kesänjatkoa vaan teille, käykää uimassa ja syökää paljon jätskiä (--------: ! 
ps. kaikki blogin kuvat ovat itse ottamiani, ellei toisin mainita!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti