lauantai 22. kesäkuuta 2013

juhannus

Ääääh otin mökille vahingossa puhelimen öö usb johdon, enkä kameran. :c En siis saa kuvia tähän postaukseen. Tai ehkä jos puhelimessa on jotain kuvia.. Mutta lisäilen sitten kuvia, kun menen kotiin.

Torstaina tosiaan tultiin tänne mökille. Käytiin kaupassa ostamassa ruokaa & sitten ajettiin mökille. Kuusamon keskustasta on jotain yli puolituntia meidän mökille (--: Torstaina käytiin mummon ja papan mökillä, jossa oli myös muita sukulaisia. Oltiin siellä vähän aikaa ja mentiin sitten omalle mökille. Sai vihdoin kattoa koneelta kaikkia ohjelmia ihan rauhassa, kuunnella musaa & telkkariakin kattoa. Tosiaan mun äiti on lestadiolainen, eikä meillä kotona siis ole telkkaria, eikä saa katsoa mitään ohjelmia netistä/kuunnella musiikkia. Että silleen.

No perjantaina käytiin kans mummolan mökillä & illalla sitten paistettiin makkaraa yms. Oltiin pihalla paljon. Valvoin johonkin kolmeen asti. Olisin valvonut pidempäänkin jos olisi ollut kaveri.. Ei sitä yksin jaksa.. :D

Tänään oon kattonu aika paljon telkkaa/tietokonetta ja lisäksi pakoillu poroja :----------DD Isi ja veli ne jaksaa nauraa mulle. :D Kävin huussissa ja se on tuolla sillain jännästi ladon seinässä. Kun tulin sieltä nurkan takaa olin saada sydärin ku siinä oli jotai 7 poroa. (oon nähny poroja sata kertaa ja niitä on täällä lähes aiina) Ne näytti jotenki vihasilta :DDD Ihan rauhassa ne seiso siinä ja näi, mut aloin aattelee kaikkee et mitä jos ne hyökkää tai jotai.. Yritin huutaa mun veljelle ku se oli sisällä mut ei se kuullu. Muut oli nukkumassa päiväunia. Olin jotai puol tuntia siellä paossa ja sit sain käteen jonku kepakon ja nakkasin niitä poroja sillä xd sit ne nousi ylös ja ongin toisen kepakon minkä heitin myös, jonka jälkeen ne lähti onneks muualle käveleen. Sit vaan juoksin äkkiä sisälle :----------D okjoomoi.

Njoo, ei kai mulla paljon muuta.. Huomenna tänne mökille tulee varmaan meidän yhdet serkut, että sitä ootellessa (--:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti